Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Linda - 23 maj 2010 19:08

Min vän Linda är en Buzzador och buzzade mig idag. Blev bjuden på flingor från Wasa och skrutten blev bjuden på Drikki från Nestlé.

Alltid trevligt att få testa lite nya produkter, gratis.


  

Tristan och Meja, glada att se varandra


Tänkte att det kanske var dags för mig att försöka rekrytrera några till att bli buzzadorer. Jag anmälde mig för några veckor sedan och går nu och hoppas på att jag ska få min första kampanj.

Är man en buzzador får man hem gratisprodukter som man sedan ska bjuda på, ge bort och berätta om till andra.

Ett sätt att göra reklam för produkter via mun till mun metoden.


Inbjudan från Linda Nyman
Hej!

Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Lindolina):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Lindolina

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=Lindolina&lang=SE>


Hälsningar,
Lindolina



Ett litet tillägg

Loggade precis in på min buzzador sida och såg att jag fått min första kampanj. Prova på Lovefilm och få 4 filmer i ett paket. Tyvärr stod det att om man hade varit medlem i Lovefilm kunde man inte anmäla sig, vilket jag har. Men det kändes riktigt roligt att jag fått en kampanj. Hoppas det kommer en snart med något jag kan tacka ja till.

Ovido - Quiz & Flashcards