Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Linda - 6 juni 2010 21:01

Har inte haft min telefon uppdaterad via datorn på länge och därför inte laddat upp bilderna jag har på den.


Nu har jag laddat upp bilderna och hittat några godbitar jag måste lägga in här.


  

Som ni kanske har förstått vid det här laget så gillar jag att sätta olika slags huvudbonader på min son

 

  

Och den här snygga kreationen satt han ganska länge med på huvudet och lekte

 

  

Tycker det är sån Emil i Lönneberga känsla över honom. Och ibland är likheterna för många, mitt lilla bustroll.


Har idag fått reda på vad appen heter där man kan knäppa fräcka bilder och har testat den lite ikväll. Gillade de här två bilderna väldigt mycket. Ser så kärleksfulla ut.


    

Av Linda - 6 juni 2010 12:12

  

Igår var vi och tittade på rugby när Spartacus spelade. Har aldrig tittat på rugby tidigare och ibland såg det riktigt brutalt ut.

De slänger sig på varandra, inga skydd och de flesta är rätt stora.


  


När bollen kom flygandes åt vårt håll var instinkten direkt framme och som en hök låg jag över Tristan. Lite läskigt när de var nära, kändes som att de rätt som det var kunde rulla på oss. En spännande match, en abulanshämtning och ett stort grattis till Spartacus och Robin som vann.


  



Ovido - Quiz & Flashcards