Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Linda - 8 juni 2010 14:46

Testade min nya maträtt idag och den gillades. Det är så roligt att han nu äter det mesta och att jag kan få i honom nästan alla grönsaker (de jag har testat i alla fall).


Idag öser regnet ner, vi tvättar och mellan hägningarna försöker jag skura. Men hur bär man sig åt när man har en son som blir arg för att han inte kan ta sig fram och gnäller det mest irriterande gnället någonsin. Får panik när han låter så, klarar knappt av att göra någonting annat än det han vill att vi ska göra. Och skura med en son på höften, det har jag inte lärt mig ännu.


Har fortsatt knäppa lite foton med min nya applikation och på den här kan man tro att han är hämtad ur en skräckfilm.


  


Inser att jag inte är den bästa fotografen

Skapa flashcards