Direktlänk till inlägg 26 juni 2010

Gräsklippning, sommarregn och fynd

Av Linda - 26 juni 2010 15:15

Idag kidnappade min bror min son och tog med honom på en gräsklippningstur på ängen. Han hade stora ögon, satt blickstilla och rörde knappt en min. Efter avsläppning i köket såg han ut att fundera en lång stund var Tobias och gräsklipparen tog vägen.


        


  


Vad är en midsommar utan lite regn.

Regnet gjorde dagen som perfekt för ett fika på mysiga kafét Nestors i Överstbyn. Fiket ligger i en gammal affär och innehåller inte bara gott fika, varma mackor och gullig inredning. Man kan även köpa allt i butiken och på övervåningen är det fullt med heminredning, leksaker, kläder och massa annat roligt att titta på. Hittade en söt blus som jag provade och efter att ha fått komplimanger av alla på övervåningen hur bra jag passade i den, fick den följa med ner till kassan. Tristan fick en liten tiger. För detta betalade jag 28 kr, riktiga fynd.


   


        


På vägen hem körde Tobias en väg genom skogen och det skakade så skönt att lilleman somnade.


     


  


Mycket trevlig dag med min kära familj.

 
 
Ingen bild

linnea

27 juni 2010 01:15

SÖTTTT !!!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 23:33

Jag och mamma besökte Torneå för några veckor sedan. Av en slump hittade vi en tygaffär som visade sig ha massa garn. Mattrasor i mängder. Vill man ha lite extra jobb och nysta själv kostade det bara 4.90 ?. Jag hittade ett jätte gulligt med små blom...

Av Linda - 7 mars 2013 00:16

Min kära vän Marie gav mig en väska full med underbara garner i härliga färger. Många av de var i ull och multifärgade. Blev förtjust i Big delight 07 från Drops och hittade ett perfekt mönster till det garnet. Men när halsduken väl var klar så kä...

Av Linda - 3 mars 2013 09:57

Av Linda - 3 mars 2013 09:45

Mitt pärlpysslande fortsätter och jag fick igårkväll erfara att det är skillnad på pärlor och pärlor. Skålen vi gjorde igår gav vi till min faster i present. Fyllde den med lite godis och hipps vipps var pärlorna en godisskål. På kvällen när ba...

Av Linda - 2 mars 2013 12:48

Hittade ett inlägg hos 101 nya idéer som handlade om nabbipärlor. Blev så sugen på att testa så fram åkte pyssellådan. Skålen gör man genom att smörja en ugnssäker skål med olja. Därefter lägger man ett lager med pärlor. Oljan gör så att pärlorna...

Skapa flashcards