Alla inlägg den 16 september 2010

Av Linda - 16 september 2010 20:05

Idag när jag kom hem såg det ut så här i vårt vardagsrum



Skrutten satt nöjd i badkaret med en pappa som funderade om det hade varit en jätte bra idé att måla. Med tanke på resultatet tror jag det var en toppen idé. 

Vi har bestämt att vi ska låta det stora pappret torka och sedan rama in lillemans första teckning.


     

På ett utav papprena som låg på golvet fanns två handavtryck, ett stort och ett litet. Det utstrålade kärlek.  


Innan jag tog bussen hem från centralen tog jag en sväng förbi Fina fröns VIP kväll. Där bjöds det på bubbel med tilltugg och 15% på allt.

Hittade en väst http://www.finafron.se/shop/clothes/clothing.html?id=364 och keps som jag så otroligt gärna hade velat köpa till Tristan men tyvärr tillät inte plånboken det. Köpte istället en finfin sjal som matchar pappas. http://www.finafron.se/shop/clothes/clothing.html?id=358

Gå in på fina fröns hemsida och bli förälskad i alla fina kläder, skulle lätt kunna spendera ett antal barnbidrag där. Tycker om att det är Linda som äger butiken som syr upp en del av kläderna. Känns lite mer "äkta".

Ovido - Quiz & Flashcards