Alla inlägg den 17 september 2010

Av Linda - 17 september 2010 17:30

När jag kom hem från jobbet idag gick jag och skrutten till biblioteket för att förrösta. På väg från biblo insåg jag att vi varit där i över 45 minuter och det var inte på grund av röstningen. Det var knappt några alls där när jag kom men hann bli en lång kö efter oss. 


  

Tristan har sin nya fina sjal på sig


Efter röstningen gick vi in och kollade på lite böcker. Jag hittade en med mönster på barnkläder och en fotobok. Vill lära mig att ta bra bilder, hur man ska tänka med ljuset och placering av föremålet. Efter "mammas avdelning" gick vi mot barnavdelningen. Tristan ville ha varje bok jag tog i så tillslut släppte jag lös honom, oj så glad han blev. Han gick omkring mellan hyllorna. Tog alla barnstolar och drog omkring på de, ställde de mitt på golvet och välte de. Lådorna på golvet öcker funkade bra som gåvagnar. 



Jag fick bokstavligen dra honom därifrån och han var minst sagt ledsen. På väg hem somnade han i vagnen, utmattad efter all läsning.  

Ovido - Quiz & Flashcards