Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Buzzador kampanjer

Av Linda - 13 oktober 2010 23:25

Jag blev meddlem i buzzador strax innan sommaren och har redan hunnit få 9 erbjudanden, fyra som jag fick vara med och testa och en som jag väntar att få svar på. Tycker det är riktigt roligt med alla dessa olika varor/erbjudanden och att det inte bara är saker utan även tjänster.


Nu håller jag på med pampers active fit och en PPM förvaltning.

Är super nöjd med blöjorna, har delat ut till några men det blir tyvärr inte alls lika många spontana mamma/pappa träffar när jag jobbar som innan.

Blöjorna håller inne väldigt bra (även under en riktig magsjuka), de är tunna och de håller honom torr även på natten. Testade ett annat märke innan och han var alltid fuktig och fick röda utslag av de. Pampers kommer definitivt att hamna i vårt hem oftare.


Fick igår ett nytt erbjudande på buzzador, testa parmesanost. Jag älskar parmesan så jag hoppas verkligen att jag får testa den här.


Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.


Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Lindolina):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Lindolina>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Lindolina


Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=Lindolina&lang=SE>http://www.buzzador.com?refstr=Lindolina&lang=SE


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 23:33

Jag och mamma besökte Torneå för några veckor sedan. Av en slump hittade vi en tygaffär som visade sig ha massa garn. Mattrasor i mängder. Vill man ha lite extra jobb och nysta själv kostade det bara 4.90 ?. Jag hittade ett jätte gulligt med små blom...

Av Linda - 7 mars 2013 00:16

Min kära vän Marie gav mig en väska full med underbara garner i härliga färger. Många av de var i ull och multifärgade. Blev förtjust i Big delight 07 från Drops och hittade ett perfekt mönster till det garnet. Men när halsduken väl var klar så kä...

Av Linda - 3 mars 2013 09:57

Av Linda - 3 mars 2013 09:45

Mitt pärlpysslande fortsätter och jag fick igårkväll erfara att det är skillnad på pärlor och pärlor. Skålen vi gjorde igår gav vi till min faster i present. Fyllde den med lite godis och hipps vipps var pärlorna en godisskål. På kvällen när ba...

Av Linda - 2 mars 2013 12:48

Hittade ett inlägg hos 101 nya idéer som handlade om nabbipärlor. Blev så sugen på att testa så fram åkte pyssellådan. Skålen gör man genom att smörja en ugnssäker skål med olja. Därefter lägger man ett lager med pärlor. Oljan gör så att pärlorna...

Skapa flashcards