Alla inlägg den 18 november 2010

Av Linda - 18 november 2010 20:14

Har äntligen tagit mig iväg till biblioteket för att hämta november nummret av barn i stan (passar bra nu när det är ca 10 dagar kvar av november)

Hur som helst så hittade jag faktiskt flera aktiviteter som slutar 27 november som jag så gärna vill besöka.


Roligast lät utställningen Kan själv! i Kungsbacka för barn mellan 0-3 år. Jag hoppas verkligen att jag får tillfälle nästa helg att åka dit. Någon som varit där och kan berätta om det är värt att åka dit?


På lördag är det familjedag på vårt bibliotek och 27/11 är det julsånger och sagor på Bokskåpet. Sångbesöket måste vi göra med vårt lilla dansande troll, tyvärr tror jag inte att de sjunger Waka waka.


    

Trummis eller kock? Det är ibland svårt att veta vad han tänker satsa på men en lycka att han redan nu har en framtidsplan. IUP:n blir lätt att skriva.



Ovido - Quiz & Flashcards