Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Linda - 22 januari 2011 19:36

På väg hem från jobbet i torsdags så "råkade" jag titta in på Polarn o Pyret. Deras rea hade börjat och de hade upp till 70 % rabatt. Hittade en fin våroverall som jag blev jätte förtjust i. Priset var nedsatt till halva priset och det fanns bara en kvar i strl 86. Den har ett fleecefoder som är avtagbart så han kommer verkligen att kunna använda den hela våren. Skrutten fick pengar i julklapp av gammelmormor och gammelfarmor, det känns skönt att kunna köpa något vettigt när han får pengar i present och julklapp.

  

Idag testade vi overallen på en kort promenad och den sitter jätte bra, är så nöjd.

  


Igår ringde ett företag och frågade om jag var intresserad att vara med och testa blöjor. Perfekt tänkte jag, lite gratisblöjor är aldrig fel. Tyvärr hade jag ingen som helst aning vad han väger och min gissning av vikt stämde inte in på den vikten som de var ute efter. Undrar vad han väger?


  


Har idag varit och köpt biljetter till en teater/musikföreställning på Majornas bibliotek nästa lördag. Så här stod det i annonsen

"Hallå! vem är det som ringer?"

En upplevelsestund med sagor och musik. Knacka på i huset och det blir sång! Passar 1-3 år.




Skapa flashcards