Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Linda - 6 februari 2011 10:54

På morgonen när vi klev upp pekade Tristan på blöjorna och lät sitt vanliga ääähhh. Jag frågade om han ville byta blöja och fick ett mmmm till svar. Vi tog en blöja och gick in i vardagsrummet. Där inne stod pottan, skrutten pekade på pottan och sa något som lät som "pottan". Jag frågade om han ville sitta på pottan och då kom mmmm igen. Snabbt åkte byxor och blöja av. Han satte sig på pottan och jag slog på tvn. Han satt alldelens still, det hördes ingenting så efter en stund frågade jag om han hade kissat och vi skulle ta på blöjan. Då reser han på sig och jag upptäcker att pottan är full med kiss. Vi tittade på kisset tillsammans och jag berömde honom. Han är så duktig min lilla pluttis. Längtar så till han börjar säga lite fler ord så vi bättre kan förstå vad han menar.Pratade med Backa stadsdel i onsdags och vi kanske kan få en dagisplats hos de. Nu håller vi tummarna.

Ovido - Quiz & Flashcards