Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Linda - 6 mars 2011 18:38

Jag och skrutten åkte ner på stan idag i det härliga vårvädret. Inte för att äta glass utan för att handla knappar till sjalkragen jag har stickat. Hem kom jag med en härlig pysselpåse.

  

Blev helt förälskad i det bruna tyget med trasdockorna på. Men jag har ingen aning vad jag ska göra med det. Så om det är någon som har ett förslag vad jag ska göra av ett bomullstyg så hojta till. Inte nog med att de fina trasdockorna fanns på ett underbart tyg de fanns även som stämplar. En stämpel och fingerfärg för textil åkte ner i påsen och så var vi ju självklart tvungen att köpa en t-shirt att trycka på.

  

Blev lite kär i de här knapparna så de fick pryda sjalkragen.

Bild på kragen kommer när jag fått klart mössan och skickat iväg paketet till den som ska ha det.


Vi hann aldrig med att trycka på tröjan idag, det var alldelens för skönt väder så vi spenderade eftermiddagen i skogen.

Ovido - Quiz & Flashcards