Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Kakfat

Av Linda - 19 april 2011 20:53

Skickade en beställning till Uppsala i måndags, mina första virkade gobitar och nu är jag riktigt sugen på att virka några till skrutten. Finns så många roliga inspirerande bloggar som fått mig att vilja virka annat roligt, kycklinglår, stekta ägg och bakelser.


Får se vad det blir innan virklusten avtar. Förstår inte att min lust för olika handarbeten kommer och går i vågor. Var helt inne på att sticka halsdukar för några månader sedan, efter det var det virkade mössor och nu virkade godsaker. Däremellen har det varit någon helg med sömnad.

 

   

 
 
Ingen bild

Karin

19 april 2011 22:37

Så fantastiskt fina kakorna och bullen blev.

 
Marie

Marie

20 april 2011 08:59

De är så fina!!!!

http://blogg.karleksfro.se

 
Linda

Linda

20 april 2011 15:30

Kul att du gillade de Marie hoppas försäljningen går bra på fredag

http://bajsmamman.bloggplatsen.se

 
Maríe

Maríe

23 april 2011 20:28

Hej Linda!
Godbitarna var mycket uppskattade. Många som ville köpa dem. Försäljningen gick strålande´.

Kram

http://´www.karleksfro.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 23:33

Jag och mamma besökte Torneå för några veckor sedan. Av en slump hittade vi en tygaffär som visade sig ha massa garn. Mattrasor i mängder. Vill man ha lite extra jobb och nysta själv kostade det bara 4.90 ?. Jag hittade ett jätte gulligt med små blom...

Av Linda - 7 mars 2013 00:16

Min kära vän Marie gav mig en väska full med underbara garner i härliga färger. Många av de var i ull och multifärgade. Blev förtjust i Big delight 07 från Drops och hittade ett perfekt mönster till det garnet. Men när halsduken väl var klar så kä...

Av Linda - 3 mars 2013 09:57

Av Linda - 3 mars 2013 09:45

Mitt pärlpysslande fortsätter och jag fick igårkväll erfara att det är skillnad på pärlor och pärlor. Skålen vi gjorde igår gav vi till min faster i present. Fyllde den med lite godis och hipps vipps var pärlorna en godisskål. På kvällen när ba...

Av Linda - 2 mars 2013 12:48

Hittade ett inlägg hos 101 nya idéer som handlade om nabbipärlor. Blev så sugen på att testa så fram åkte pyssellådan. Skålen gör man genom att smörja en ugnssäker skål med olja. Därefter lägger man ett lager med pärlor. Oljan gör så att pärlorna...

Ovido - Quiz & Flashcards