Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Linda - 27 maj 2011 22:36

Gillar verkligen den här bilden, morgonmys med morfar.

  

Har varit helt slut den här veckan och haft noll energi till något annat än att äta

och sova. Idag började huvudvärken (har börjat gå hos en naprapat för att få bort huvudvärken som höll i sig i en vecka) på morgonen och höll i sig till efter halv sju. Antog att jag skulle däcka med Tristan men han somnade så fort att jag kom mig upp ur sängen igen och fick helt plötsligt massor med energi att virka.


När jag är ensam hemma en kväll kan jag bre ut alla garner i soffan och bara njuta av att kunna välja och vraka bland färger och modeller. Det har blivit några hjärtan (fantastiskt enkla att göra och roliga) och nåldyna. Har redan idéer i huvudet för nästa nåldyna och en bakelse.


   


Förra helgen hade jag besök från Uppsala och fick min otroligt fina handarbetsväska som jag beställt av www.karleksfro.se

 


I den fanns också massa rolig inspiration. Det spritter i fingrarna idag.  


Har inte orkat blogga sedan vi var i Norrbotten. I sommar går flyttlasset upp till Kalix där sambon ska börja plugga på film och tv produktions programet. Det ska bli skönt att ha nära till mamma och pappa och det tycker nog Tristan också för han trivs verkligen som fisken i vattnet där uppe. Undra om det beror på alla roliga fordon eller friheten?

 


    

Skapa flashcards