Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

12 timmar kvar

Av Linda - 12 juli 2011 20:17

Nu är det snart dags, känns både jobbigt och spännande.

Börjar förstå nu att jag inte kommer tillbaka hit om några veckor och att vi ska bo långt härifrån. 11 år sedan jag tog mitt pick och pack och flyttade från Norrbotten, undra hur det kommer att kännas att flytta tillbaka?


Lite ångest men det blir säkert bra. Ska bli skönt att få vara nära min familj igen.


Idag har jag och Tristan varit till Orust och sagt hej då till hans gammel mormor och resten av släkten därute. Det som känns mest konstigt är att inte veta när vi kommer ner igen.


Nu ska de sista sakerna ner i resväskan, 9.35 lyfter planet.

 
 
Jessica A

Jessica A

12 juli 2011 20:40

Fin blogg du har... och nu ska ni flytta! Va spännande... hoppas du skriver här och att jag får vara med och läsa både om det och om familjen och den väntande bebisen.
Lycka till med allt!

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 23:33

Jag och mamma besökte Torneå för några veckor sedan. Av en slump hittade vi en tygaffär som visade sig ha massa garn. Mattrasor i mängder. Vill man ha lite extra jobb och nysta själv kostade det bara 4.90 ?. Jag hittade ett jätte gulligt med små blom...

Av Linda - 7 mars 2013 00:16

Min kära vän Marie gav mig en väska full med underbara garner i härliga färger. Många av de var i ull och multifärgade. Blev förtjust i Big delight 07 från Drops och hittade ett perfekt mönster till det garnet. Men när halsduken väl var klar så kä...

Av Linda - 3 mars 2013 09:57

Av Linda - 3 mars 2013 09:45

Mitt pärlpysslande fortsätter och jag fick igårkväll erfara att det är skillnad på pärlor och pärlor. Skålen vi gjorde igår gav vi till min faster i present. Fyllde den med lite godis och hipps vipps var pärlorna en godisskål. På kvällen när ba...

Av Linda - 2 mars 2013 12:48

Hittade ett inlägg hos 101 nya idéer som handlade om nabbipärlor. Blev så sugen på att testa så fram åkte pyssellådan. Skålen gör man genom att smörja en ugnssäker skål med olja. Därefter lägger man ett lager med pärlor. Oljan gör så att pärlorna...

Ovido - Quiz & Flashcards