Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Linda - 2 oktober 2011 11:06

 

Efter en förmiddag i solen och lövkrattning tog jag och Tristan en paus och åkte till Finland. Målet var att hitta ett par skor till skrutten och en overall till kommande skrutt.


Vi stannade till på Rajalla och inne på K citymarket så hittade jag Kuomaskor och när vi skulle hitta en passade storlek så insåg jag att min käre son har strl 24. När hände det? Går han omkring med skor som trycker i tårna varje dag? Hur kan han ha vuxit så snabbt utan att jag hann med, 21/22 i somras och nu 24. Ja jag vet att det är olika från modell till modell men nu är det skomärke nr 2 där han måste ha 24.


Tyvärr fick vi åka från Torneå utan skor då den enda storleken som var slut var 24. Vi fick däremot med oss en overall till bebis, Tristan valde en som han benämnde Raooww och myyyyys. Lindex i Finland har mycket finare kläder till Tristan än i Sverige. Vilken tur jag har som har närmare till Lindex i Torneå än till Boden/Luleå.


 

Ovido - Quiz & Flashcards