Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Linda - 18 oktober 2011 08:04

Första dagen igår utan jobb (eller ja lite har jag kvar att göra men bara hemifrån) och jag hade så svårt för att ta tag i att göra någonting. Slängde i en tvätt och startade disken och sedan tog jag beslutet att äntligen sy klart påslakan och kuddvar till vaggan. Det blev jätte fint, nu saknas bara någon som kan ligga i den. Tristan provlåg i vaggan och tyckte det blev mysigt.


Efter middagen började jag och Tristan att sy nya kuddar till hans säng. Det blev en stor kudde med djungeldjur på, en med elefanter och en med älgar. Hade tänkt lägga upp en bild nu med Tristans och skruttis sängar men i natt vaknade lilleman och hade blod i hela sängen, även på djungelkudden. Han blöder väldigt lätt näsblod och i natt var en sån natt då det forsade rätt mycket. Så bild kommer senare, kanske hinner jag sy klart något annat också.


Projekt nr 2 är att göra klar filten till vaggan som jag började virka i somras.


 

Tristan hjälper mormor med lite höstbestyr

   

Ovido - Quiz & Flashcards