Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Linda - 9 augusti 2012 09:36

Fyndade en vagn på blocket i sommar, en brio från -72. Igår fick den flytta hem till oss. 10 st hade ringt efter mig och flera hade gett högre bud, jag är glad att den trevliga kvinnan höll den till mig och även fraktade den från Hakkas till Sunderbyn. Däcken är slitna men i övrigt är den i jätte fint skick.
Tristan och Jolie åkte runt i den i lägenheten igår och nu har jag precis tagit premiärpromenad. Den gillas skarpt, så himla lättkörd. Enda negativa är att den inte har suflett men det bekom inte dottern, hon somnade gott ändå.

Av Linda - 9 augusti 2012 00:44

Tristans traktor har nu fått däck och bonden (eller veterinären kanske det var som fick arbeta) fick jobba direkt :)
Grundmönstret har jag hittat hos virkverket, tack för att du delar med dig av dina fina mönster.

http://virkverket.blogspot.se/2011/11/virka-en-traktor.html

Ovido - Quiz & Flashcards