Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Linda - 11 augusti 2012 15:59

Idag fick Avan sig ett besök. Visste inte vad jag hade att vänta mig men marknad med hemlagat, hantverk, loppis och gamla bilar lät som att det kunde passa mig och barnen.
Och det gjorde det. Tristan hittade direkt en gammal Renault som var orange (hans absoluta favorit färg). Sedan provsatt han på massa gamla traktorer, spanade på en orange mc och lastbilar.

Loppisen var min absoluta favorit, först hittade jag ett barnvagnshänge till min "Nygammel" vagn och sedan en ståbräda. Nu saknas bara en varukorg så är den komplett. Tristan hittade en påse med smådjur, en byggmojäng (har ingen aning vad det heter) och gissa två gånger vad det tredje var. Ja självklart en orange bil. Jolie fick en liten skallra.

Tristan tyckte cirkus minimum vad väldigt spännande föreställning. Hundarna som gjorde trick och den läskiga ormen var bäst.

Besöket avslutades med varmkorv, lek i en sandlåda och kaffe.

Ovido - Quiz & Flashcards