Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Linda - 13 oktober 2012 01:09

Fick ett önskemål från en väldigt trevlig förskola. De ville ha några svampar.

Önskemål och beställningar gillar jag och virknålen kände för att jobba lite. En provsvamp blev det som hamnade i det lilla köket här hemma.

Får jag lov att presentera herr F

Av Linda - 13 oktober 2012 01:05

Onsdagen bjöd på en föreställning med trollerikonst i Gunnarsbyn.
En rolig föreställning med många trick där man funderade "hur gick det till". Tristan tyckte den var bra även om jag tyckte att vissa skämt kanske inte lämpade sig för den unga publiken.

Orden föreställning, teater och bio tillsammans med en åldersinriktning på tre år gör mig glad. Mer teater för barnen. Hittills tycker jag att bio besöket och Långkalsong föreställning var bäst. Nu laddar vi för Alfons utställningen på biblioteket i Luleå.

På torsdagen njöt vi av det härliga vädret. Mer sol önskar vi oss nu och ska kylan komma får den gärna ta med sig snön.

Ovido - Quiz & Flashcards