Alla inlägg den 10 september 2012

Av Linda - 10 september 2012 23:25

Herr och fru Banan hälsar fröken Päron välkommen till Köket.

Av Linda - 10 september 2012 20:04

Idag hade kyrkan här i Boden uppstart på sin barnverksamhet. Stor och liten, sång, ramsor och rytmik.

Först fick vi fika och sedan gick vi ner i barnrummet och sjöng, spelade instrument och lekte. Mitt lilla busfrö kröp omkring och ville mest spela på det fina guldägget.

Tristan fick vi tyvärr lämna hemma pga magont. På morgonen kom två grabbar, som bor på gården, och bad att Tristan skulle komma ut och leka. Det ville han så klart och när det närmade sig lunchtid var de 5 grabbar och en brud som grillade korv och hamburgare ute. Ja just det det var det jag skulle komma fram till. När vi satt där och skruttpelle precis hade fått sin mat, då fick han sån himla magknip och blev jätte ledsen. Det var bara att packa ihop och gå in. Sedan låg han utslagen på soffan. Han har vägrar äta hela dagen och säger att han har ont i magen.

Vi har haft det så här ett tag nu. Har trott att det oftast har berott på att han inte vill äta, inte vill sova eller något annat. Nu börjar jag bli lite orolig. Vi ska på BVC i slutet på oktober och då skulle han få någon medicin mot förstoppning. Nu känner jag att jag måste kontakta de imorgon och hoppas vi kan få komma tidigare på treårskontroll.

Jolie går snart längre än bara några steg. Hon blir modigare och modigare, 6-7 steg har hon gått som mest.

Vet man inte var hon är kan man alltid leta där Bobby car står. Då ser det ut så här om chauffören inte är hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards