Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Vad är fel?

Av Linda - 18 januari 2012 23:03

Besöket igår hos läkaren resulterade i "vi får anta att det är magsjuka". Vilket jag inte tror på. På natten vaknade lilleman av ett näsblodsanfall (igen, 3:e på en vecka).Ont i munnen (blåsor?)Ont i magenBlöder näsblodLös i magen (mycket bättre men inte bra)Magsjuka?????Pratade med BVC idag som stärkte mig i mina funderingar, fick även prata med barnmottagningen som även hon sa att "nej, låter inte som magsjuka"Hon trodde återigen på förstoppning och näsblod pga kyla och torra slemhinnor.Vet inte vad jag ska tro längre. Gör det finaste man kan göra, googlar, och får upp värsta tänkbara.Barnläkaren sa att vi skulle ligga på de om glutenprovet och om det inte visade nåt be de fortsätta utreda.Känner att även om han börjar bli bra så kan jag inte släppa det den här gången. Någonting inne i mig säger att hans mage är knas. Frågade även om möjligheten att få träffa dietist så jag kan hjälpa honom att undvika förstoppning. Visst finns det men ge honom allsidig kost, vätska och grönsaker...klart jag vet att jag ska bete mig så men hur lätt är det med en tvååring som vägrar äta det mesta. Oron är alldelens för stor!

 
 
Monia - mamma till Tuvalie

Monia - mamma till Tuvalie

13 maj 2012 17:39

Hej =)

Var gärna med och tävla hos mig! Du kan vinna presentkort 300 kr hos batteriexperten, presentkort 400 kr hos lykka (köksredskap på nätet), presentkort 250 kr hos prylgrossen. Och du, nästa vecka startar jag en goodiebagtävling värd över 11 000 kronor, missa inte den!

Här hittar du alla mina tävlingar:
http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

* är du redan med och tävlar eller inte vill ha reklamkommentarer så ber jag om ursäkt :/

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 23:33

Jag och mamma besökte Torneå för några veckor sedan. Av en slump hittade vi en tygaffär som visade sig ha massa garn. Mattrasor i mängder. Vill man ha lite extra jobb och nysta själv kostade det bara 4.90 ?. Jag hittade ett jätte gulligt med små blom...

Av Linda - 7 mars 2013 00:16

Min kära vän Marie gav mig en väska full med underbara garner i härliga färger. Många av de var i ull och multifärgade. Blev förtjust i Big delight 07 från Drops och hittade ett perfekt mönster till det garnet. Men när halsduken väl var klar så kä...

Av Linda - 3 mars 2013 09:57

Av Linda - 3 mars 2013 09:45

Mitt pärlpysslande fortsätter och jag fick igårkväll erfara att det är skillnad på pärlor och pärlor. Skålen vi gjorde igår gav vi till min faster i present. Fyllde den med lite godis och hipps vipps var pärlorna en godisskål. På kvällen när ba...

Av Linda - 2 mars 2013 12:48

Hittade ett inlägg hos 101 nya idéer som handlade om nabbipärlor. Blev så sugen på att testa så fram åkte pyssellådan. Skålen gör man genom att smörja en ugnssäker skål med olja. Därefter lägger man ett lager med pärlor. Oljan gör så att pärlorna...

Skapa flashcards