Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Linda - 12 oktober 2012 00:26

Jolie har sovit extremt dåligt den senaste tiden/månaderna. Hon har gått från att ha somnat själv i sin säng till att vägra sova om man inte ligger bredvid henne.

Jag däremot sover sjukt dåligt med henne i sängen och har sista veckorna känt mig helt slut på morgnarna.

I veckan fick jag en fixide att det kanske berodde på spjälsängen, att hon känner sig instängd. Testade då att ha henne hela tiden i våran säng. Brukar annars lyfta över henne till sin säng när hon har somnat. Vilken skillnad det blev. Inget vaknande och gallskrikande.

Nu har jag monterat ner spjälsängen och bäddat henne på golvet, i väntan på att hitta en bra säng åt henne. Första natten sov hon där till 23 sen vägrade hon. Igår natt strulade hon som aldrig förr.

Ikväll är kvällen med stort K. Två ggr har hon vaknat för att hon har rappat nappen. Somnade om direkt när hon fick den. Det här har alltså inte hänt på flera veckor.

Ja jag vet, natten är lång men det har varit en bra start.

Ovido - Quiz & Flashcards