Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

The Buppa brand

Av Linda - 4 oktober 2012 20:10

Idag kom de, våra nya åkpåsar.
Tidigare i vår sålde jag min åkpåse, en Lodger bunker, för att kunna köpa två likadana.
Efter att av en slump hamnat i en grupp på FB, den grupp jag nu besöker mest, har jag nu köpt två nya (till kanon pris desutom) av självaste Buppa mamman.

De är kanon fina. Materialet på utsidan känns väldigt vattenavstötande. Det är mjuk och mysig velour på insidan och så är de sjukt snygga. Påsens lock går att öppna upp helt och ta av. Smidigt om man inte vill ha en varm påse men en varm dyna. Det finns en dragsko runt öppning så att man kan "bona" om det lite.

Min vagn, chariot cx2, har ju inte jätte mycket plats och med overaller kan det bli trångt. Men ungarna tyckte det var mysigt och inte alls trångt så vi får väl se hur det går i vinter. Tristan ville helst sova i sin påse i natt. Tur att han hade glömt bort det innan det blev kväll.

För att se alla snygga påsar, hitta återförsäljare eller kolla på de fina Buppa filtarna, besök då
http://www.buppabrand.se/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 mars 2013 23:33

Jag och mamma besökte Torneå för några veckor sedan. Av en slump hittade vi en tygaffär som visade sig ha massa garn. Mattrasor i mängder. Vill man ha lite extra jobb och nysta själv kostade det bara 4.90 ?. Jag hittade ett jätte gulligt med små blom...

Av Linda - 7 mars 2013 00:16

Min kära vän Marie gav mig en väska full med underbara garner i härliga färger. Många av de var i ull och multifärgade. Blev förtjust i Big delight 07 från Drops och hittade ett perfekt mönster till det garnet. Men när halsduken väl var klar så kä...

Av Linda - 3 mars 2013 09:57

Av Linda - 3 mars 2013 09:45

Mitt pärlpysslande fortsätter och jag fick igårkväll erfara att det är skillnad på pärlor och pärlor. Skålen vi gjorde igår gav vi till min faster i present. Fyllde den med lite godis och hipps vipps var pärlorna en godisskål. På kvällen när ba...

Av Linda - 2 mars 2013 12:48

Hittade ett inlägg hos 101 nya idéer som handlade om nabbipärlor. Blev så sugen på att testa så fram åkte pyssellådan. Skålen gör man genom att smörja en ugnssäker skål med olja. Därefter lägger man ett lager med pärlor. Oljan gör så att pärlorna...

Ovido - Quiz & Flashcards